EMI – Moves Lyrics

Moves by EMI
Album : Planet
Released : 2017
Genre : R&B/Soul

Come and join the team
I won’t ever steer you wrong
My boat don’t ever leak yeah
My word ain’t ever false
On my barista shit Ima grind to get the Starbucks
Walkin in the club and they don’t charge us
Yea my throats on fire cuz I stay smokin’ that harsh stuff
Full service raise the bars up

Make moves
Yea I’m-a do it all
Is you shootin’, is you ridin’ can we ball?
Make moves
Yeah I’m-a count the check
For the money and the power and respect

I got the industry under my belt
You couldn’t do this with somebody else
Steady supply nah I ain’t runnin’ out
If it ain’t about money the fucks it about
Drop heat on the world like climate change
Smokin’ grape ape it’s a primal thang
Gimme neck like I got vampire fangs
Whippin’ in the caddy on the drivin’ range

Yeah I’m always down to mob, on these bitches
Close the windows of the car, on these bitches
Yeah I’m always down to plot, on these bitches
Yeah we could shake the spot on these bitches

Make moves
Yea I’m-a do it all
Is you shootin’, is you ridin’ can we ball?
Make moves
Yeah I’m-a count the check
For the money and the power and respect

I’m-a run this shit, ‘cause they can’t, they can’t, oh they can’t
I’m-a run this shit, ‘cause they can’t, they can’t, oh they can’t

● EMI – Planet (Album Tracklist)
01. Embob
02. $Quad
03. Fools
04. 1
05. Like Us
06. Game
07. Moves
08. Cheap

Advertisements

Say Something...

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s